Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh změn marketingové komunikace konkrétní společnosti
Springer, Pavel ; Stanec, Stanislav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. V první teoretické části jsou vymezeny základní marketingové pojmy. Následující druhá část je věnována analýze stávající marketingové komunikace vybrané společnosti a v poslední třetí části této práce jsou na základě provedené analýzy uvedeny návrhy, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Strategie rozvoje rodinného podniku
Springer, Pavel ; Stanec, Stanislav (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem strategie rozvoje rodinného podniku Vinařství SPRINGER a.s. V první části práce jsou vymezeny teoretické pojmy týkající se dané problematiky. Druhá část je věnována analýze současného stavu vybraného rodinného podniku a v poslední části této práce je na základě provedené analýzy zpracován návrh strategie rozvoje tohoto rodinného podniku.
Strategie rozvoje rodinného podniku
Springer, Pavel ; Stanec, Stanislav (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem strategie rozvoje rodinného podniku Vinařství SPRINGER a.s. V první části práce jsou vymezeny teoretické pojmy týkající se dané problematiky. Druhá část je věnována analýze současného stavu vybraného rodinného podniku a v poslední části této práce je na základě provedené analýzy zpracován návrh strategie rozvoje tohoto rodinného podniku.
Návrh změn marketingové komunikace konkrétní společnosti
Springer, Pavel ; Stanec, Stanislav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. V první teoretické části jsou vymezeny základní marketingové pojmy. Následující druhá část je věnována analýze stávající marketingové komunikace vybrané společnosti a v poslední třetí části této práce jsou na základě provedené analýzy uvedeny návrhy, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
1 ŠPRINGER, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.