Název:
Návrh komunikačního mixu v podniku
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix in Company
Autoři:
Tichá, Denisa ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komunikačního mixu společnosti LETOVICKÉ STROJÍRNY, s. r. o. V teoretické části práce jsme seznámeni s jednotlivými nástroji komunikačního mixu. V analytické části charakterizuje společnost a popisuje současný stav. Hlavní cíl práce je navrhnout řešení pro zlepšení současného stavu komunikačního mixu dané společnosti.
This thesis focuses on the analysis of communication mix LETOVICKÉ STROJÍRNY, s. r. o. In theoretical part, we are familiar with the various tools of communication mix. The analytical part describes the company and the current status. The main objective of this work is to propose solutions for improving the current status of the communications mix of the company.
Klíčová slova:
Komunikační mix; marketing; marketingový mix; SWOT analýza; Communications mix; marketing; marketing mix; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83179