Název:
Návrh marketingové strategie firmy Rostex Vyškov s. r. o.
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Strategy of Company Rostex Vyškov s. r. o.
Autoři:
Vejmolová, Jana ; Horemuž, Ondrej (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ROSTEX VYŠKOV s.r.o. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část této práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována analýza okolí podniku, rozbor marketingového mixu a SWOT analýza. Na základě analýzy podniku jsou navrženy možná řešení.
Bachelor´s thesis presents the proposal of marketing strategy for the company ROSTEX VYŠKOV, Ltd. The objective of this thesis is an increase of competitiveness of the company and successful management. The first part of this thesis is focused on a summary of teoretical knowledge, which is concerning given problems. In the next part of the thesis there is the analysis of environments of the company processed, analysis of marketing mix and SWOT analysis. On the basis of the analysis of the company thereare some possible solutions suggested.
Klíčová slova:
analýza makroprostředí; analýza mikroprostředí; Marketing; marketingová strategie.; marketingový mix; SWOT analýza; analysis of macroenvironment; analysis of microenvironment; Marketing; marketing mix; marketing strategy.; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/17968