Název:
Podnikatelský záměr založení reklamní a marketingové agentury
Překlad názvu:
The Business Plan of Foundation an Advertising and Marketing Agency
Autoři:
Kalman, Robin ; Martináková, Dagmar (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru pro nově vzniklý podnikatelský subjekt, který je v oboru reklamy a propagace. Práce obsahuje teoretickou část, analytickou část a část praktickou. První část obsahuje teoretické poznatky vztahující se k vypracování podnikatelského záměru, analytická část je zaměřena na analýzu trhu a podniku. Poslední praktická část obsahuje návrh reálného podnikatelského záměru spolu s finančním plánem a s návrhy na možný rozvoj.
The subject of this thesis is to develop a business plan for a newly formed business entity that is in the field of advertising and promotion. The work includes a theoretical part, analytical part and a practical part. The first part contains theoretical knowledge related to the elaboration of a business plan, analytical part is focused on market analysis and business development. The last section contains practical proposal real business plan together with the financial plan and proposals for possible development.
Klíčová slova:
investice; konkurence; marketingový mix; podnik; Podnikatelský záměr; Porterův model; SLEPT analýza; SWOT analýza; Business plan; competition; enterprise; investment; marketing mix; Porter's model; SLEPT analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33287