Original title:
Podnikatelský záměr založení reklamní a marketingové agentury
Translated title:
The Business Plan of Foundation an Advertising and Marketing Agency
Authors:
Kalman, Robin ; Martináková, Dagmar (referee) ; Heralecký, Tomáš (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru pro nově vzniklý podnikatelský subjekt, který je v oboru reklamy a propagace. Práce obsahuje teoretickou část, analytickou část a část praktickou. První část obsahuje teoretické poznatky vztahující se k vypracování podnikatelského záměru, analytická část je zaměřena na analýzu trhu a podniku. Poslední praktická část obsahuje návrh reálného podnikatelského záměru spolu s finančním plánem a s návrhy na možný rozvoj.
The subject of this thesis is to develop a business plan for a newly formed business entity that is in the field of advertising and promotion. The work includes a theoretical part, analytical part and a practical part. The first part contains theoretical knowledge related to the elaboration of a business plan, analytical part is focused on market analysis and business development. The last section contains practical proposal real business plan together with the financial plan and proposals for possible development.
Keywords:
Business plan; competition; enterprise; investment; marketing mix; Porter's model; SLEPT analysis; SWOT analysis; investice; konkurence; marketingový mix; podnik; Podnikatelský záměr; Porterův model; SLEPT analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/33287