Název: Vyhodnocení a návrh na zlepšení marketingové strategie hotelu Joseph 1699 v Třebíči po roce provozu
Překlad názvu: Evaluation and Improvement Proposal of the Marketing Strategy of the Hotel Joseph 1699 in Trebic After One Year of Operation
Autoři: Pošvař, Josef ; Dano, Dušan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; CPM; Joseph 1699.; Marketing; PEST; Porter; rizika; sauna; snídaně; strategie; SWOT; změna; analysis; breakfast; change; combination sauna; CPM; Joseph 1699.; Marketing; PEST; risk; strategy; SWOT

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9168

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-598641


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet