Original title:
Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka.
Translated title:
Organizational Culture Change as an Effective Tool for Customer Gaining.
Authors:
Hartman, Martin ; Foltýnová, Zuzana (referee) ; Konečná, Zdeňka (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem bakalářské práce „Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka“ je analyzovat a navrhnout změny firemní kultury konkrétní společnosti, která působí v automobilovém průmyslu. Hlavním cílem je analyzovat spokojenost zaměstnanců v souvislosti s firemní kulturou a vyzkoumat nejlepší způsob přísunu nových zákazníků.
The main task of this bachelor´s thesis called „Organizational Culture Change as an Effective Tool for Customer Gaining“ is to analyse and suggest changes of corporate culture of a specific company working in car industry. The main aim is to analyse the content of the employees in a connection with the corporate culture and find out how to gain new customers.
Keywords:
analysis; company; comparison; Corporate culture; customers; management; managerial and business abilities; people; success; tasks; cíle; lidé; management; manažerské a obchodní dovednosti; Organizační kultura; porovnání; společnost; zákazníci; úspěch
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/15715