Original title:
Návrh marketingové strategie pro společnost TKC system s.r.o.
Translated title:
The Proposal of Marketing Strategy for the Company TKC system s.r.o.
Authors:
Kurečková, Lucie ; Tkáč, Jiří (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti TKC system s.r.o., která se zabývá poskytováním internetového připojení, digitální televize a dalších doprovodných služeb. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout takovou marketingovou strategii, která by byla vhodná k oslovení mladé generace a ke zviditelnění podniku.
The bachelor thesis is focused on the proposal of marketing strategy in TKC system s.r.o., which is dealing with internet connection, digital television and additional services. The aim of this thesis is design a marketing strategy based on the theoretical knowledge and analysis of the current state which would be suitable to reach the young generation and the visibility of the company.
Keywords:
internet; Marketing; marketing communication; marketing mix; marketing strategy; internet; Marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/34105