Original title:
Návrh marketingového mixu
Translated title:
Proposal of Marketing Mix
Authors:
Ćmok, František ; Kubíček, Daniel (referee) ; Šmakalová, Petra (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Hlavním předmětem bakalářské práce je provést analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti M.C. software s.r.o a navrhnout jednotlivé proměnné marketingového mixu tak, aby byla zákazníkovi poskytnuta maximální hodnota, a aby byly splněny firemní marketingové cíle.
The main subject of the thesis is to analyze the current state of marketing mix of M.C. Software Ltd. and draw up the various marketing mix variables which will be maximize the customer values and meet the company's marketing objectives.
Keywords:
communication.; Marketing mix; place; price; product; cena; distribuce; komunikace.; Marketingový mix; produkt
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/24745