Název:
Podnikatelský záměr - založení reklamní agentury
Překlad názvu:
Bussines Plan – Establishing, Expanding Company etc., Economic Evaluation
Autoři:
Šebestová, Michaela ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na založení reklamní agentury. Na teoretickou část navazuje část analytická, která obsahuje důležité informace a analýzy. V návrhové části je vytvořen časový plán, podnikatelský plán a zhodnoceny rizika, které mohou nastat.
The subject of the thesis is to create a business plan for establishment an advertising agency. The theoretical part follows the analytical part, which contains important information and analysis. In the practical part is created a timetable, a business plan and evaluated the risks.
Klíčová slova:
7S McKinsey; bod zvratu; Podnikatelský plán; Porterův model pěti hybných sil; rizika; SLEPT analýza; SWOT analýza; 7S McKinsey; break even point; Business plan; Porter’s Five Forces; risks; SLEPT analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65784