Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Authors:
Fajtová, Kamila ; Havíř, David (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků bezobalového obchodu NEBALENKA. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění základních pojmů souvisejících s marketingovým výzkumem. V praktické části je provedena analýza podniku a získané informace z dotazníkového šetření jsou zpracovány a podrobně vyhodnoceny. Na základě výsledků tohoto výzkumu jsou navržena příslušná opatření a strategie vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
This bachelor‘s thesis deals with an analysis of customer satisfaction of zero-waste shop NEBALENKA. The theoretical part is focused on explaining the basic concepts related with marketing research. In the practical part is realized analysis of the company and obtained information from questionnaire survey is evaluated in detail. Based on the results of this research are recommended appropriate measures and strategies leading to increase a customer satisfaction.
Keywords:
analysis; Customer; questionnaire survey; recommendations for improvement; satisfaction measurement; analýza; dotazníkové šetření; měření spokojenosti; návrhy na zlepšení; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/199264