Název:
Návrh internetové komunikační kampaně
Překlad názvu:
Project of Internet Communication Compaigne
Autoři:
Petyrková, Kateřina ; Šindelář, Josef (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce je problematika úspěšnosti internetové prezentace malé firmy a její komunikace se zákazníky prostřednictvím internetu. Zabývá se různými možnostmi propagace firmy na internetu a zavedením elektronického obchodu jako významného obchodního kanálu.
The topic of this thesis is the prosperity of an internet presentation of a small company and the company’s communication with its potential customers by means of the internet. It deals with various ways of advertising and the introdution of an online shop as an important business channel
Klíčová slova:
e-commerce; e-shop; Internet; komunikace; marketing; obchodování; platba; prodej; reklama; webová prezentace; zákazník; advertising; communitation; customer; e-commerce; e-shop; Internet; marketing; payment; purchase; trading; web presentation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14892