Original title:
Návrh internetové komunikační kampaně
Translated title:
Project of Internet Communication Compaigne
Authors:
Petyrková, Kateřina ; Šindelář, Josef (referee) ; Dydowicz, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem diplomové práce je problematika úspěšnosti internetové prezentace malé firmy a její komunikace se zákazníky prostřednictvím internetu. Zabývá se různými možnostmi propagace firmy na internetu a zavedením elektronického obchodu jako významného obchodního kanálu.
The topic of this thesis is the prosperity of an internet presentation of a small company and the company’s communication with its potential customers by means of the internet. It deals with various ways of advertising and the introdution of an online shop as an important business channel
Keywords:
advertising; communitation; customer; e-commerce; e-shop; Internet; marketing; payment; purchase; trading; web presentation; e-commerce; e-shop; Internet; komunikace; marketing; obchodování; platba; prodej; reklama; webová prezentace; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/14892