Název:
Optimalizace procesu v oddělení zákaznické podpory
Překlad názvu:
Optimizing Processes in the Customer Support Department
Autoři:
Veselý, Lukáš ; Vobecký, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá optimalizací procesu eskalace v oddělení zákaznické podpory firmy Centrum služeb s.r.o. Obsahuje analýzu současného procesu a teoretická východiska pro návrh nového řešení. Návrhem řešení je implementace webové aplikace, která proces automatizuje a snižuje tak dobu vyřešení zákaznických požadavků.
This thesis deals with an optimalization of the Escalation process in the customer support department in the company Centrum služeb s.r.o. It contains the analysis of the current process and theoretical knowledge to propose a new solution. The proposed solution is a website based application, which automates the process and decreases the time to resolve customers requests.
Klíčová slova:
aplikace; databáze; eskalace; monitoring; optimalizace; PHP; proces; skript; web; workflow; application; database; escalation; monitoring; optimalization; PHP; process; script; web; workflow
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8169