Název:
Návrh projektu realizace marketingové kampaně na sociálních sítích
Překlad názvu:
The Project Proposal of the Marketing Campaign Realisation on Social Networks
Autoři:
Trepeš, Marek ; Smolíková, Lenka (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá řízením projektu marketingové kampaně pro vybranou společnost a následnou implementací vhodně zvolených metod pro řízení takového projektu ve třech fázích – předprojektové, projektové a poprojektové. V těchto jednotlivých fázích se zaměříme na stanovení cíle, logický rámec, zahájení, plánování, realizace, ukončení, hodnocení výstupů a zpracování návrhů. Tyto jednotlivé fáze a její dílčí kroky jsou popsány teoreticky a následně prakticky využity pro analýzu současného stavu a návrhu vlastního řešení.
This bachelor thesis is dealing with project management of a campaign for a selected company and subsequent implementation of chosen methods and tools for managing such project in three phases – pre-project, project and post-project. In these individual phases we are going to focus on setting up goals, logical framework, initiation, planning, implementation, project closeout, output evaluation and proposal processing. These individual phases and each partial step are theoretically described and then practically used in the analysis of the current state and the design of the solution.
Klíčová slova:
logický rámec; plánování; projekt; projektový manažer; projektový tým; Řízení projektu; logical framework; planning; project; project management; project manager; project team
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/200277