Original title:
Marketingová strategie podniku
Translated title:
Company Marketing Strategy
Authors:
Ekrt, Nicole ; Chlebovský, Vít (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřená na zlepšení marketingové strategie podniku na nově zavedenou službu - pronájem rekreačního areálu s 8 chatkami. V první části diplomové práce jsou vybrány teoretické poznatky, které se následně uplatní v praktické části, a to zejména na tvorbu a vyhodnocení dotazníku a zlepšení marketingového mixu pro vybranou společnost KALA TRANS, s.r.o.
This diploma thesis is focused on improvement of marketing company strategy on new well-established service - rental relaxing area with 8 summer houses. In the first part of diploma thesis are chosen theoretical knowledges which are afterwards used in practical part, and it is particularly focused on creation and assessment of questionnaire and improvement of marketing mix for selected company KALA TRANS, s.r.o.
Keywords:
Marketing; marketing analysis; marketing communication; marketing mix; marketing research; marketing strategy; questionnaire.; SWOT analysis; dotazník.; Marketing; marketingová analýza; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový výzkum; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178293