Original title:
Marketingový mix výrobního družstva IRISA
Translated title:
Marketing Mix of Cooperative IRISA
Authors:
Nguyen, Anh Duc ; Skálová, Martina (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena marketing a konkrétně na marketingový mix produktů. V teoretické části vysvětlím základní pojmy marketingu a marketingového mixu. V analytické části provedu analýzy marketingového mixu vybraného podniku. V návrhové části sestavím návrhy na změny současného marketingového mixu.
This thesis is focused specifically on marketing and marketing mix of products. The theoretical part explains the basic concepts of marketing and marketing mix. The analytical part will be carried out analysis of the marketing mix of company. In the design section will be compiled proposals for changes to the current marketing mix.
Keywords:
competition; marketing mix; place; price; product; publicity; SWOT analysis; cena; distribuce; konkurence; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/61214