Original title:
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Translated title:
Proposal of Communication Mix of the Selected Company
Authors:
Drábková, Zdeňka ; Hradil, Jiří (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce slouží k návrhu vyřešení problémů komunikačního mixu ve společnosti Sushimarket. V teoretické části budou uvedeny základní pojmy marketingu, jako je definice marketingu, co je komunikační mix, co je marketingový mix, nebo swot analýza. V analytické části budou teoretická východiska převedena do praktické části a budou provedeny důležité analýzy. Těmito analýzami zjistíme ve společnosti nějaký nedostatek, který poté bude v poslední části práce vyřešen co nejlepší a nejefektivnější metodou.
This diploma thesis serves to solve problems of the communication mix at Sushimarket.cz. In the theoretical part, will be introduced basic concepts of marketing, such as the definition of marketing, what is the communication mix, what is the marketing mix, or swot analysis are presented. In the analytical part, the theoretical background will be transferred to the practical part and important analyzes will be performed. With these analyzes we will find in the company a shortcoming that will then be solved in the last part by thesis the best and most efficient method.
Keywords:
7S analysis; communication mix; marketing; marketing mix; swot analysis; analýza 7S; komunikační mix; marketing; marketingový mix; Swot analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178028