Original title:
Návrh marketingové strategie pro firmu
Translated title:
Marketing Strategy Proposal for the Company
Authors:
Machala, Jan ; Mikulka, Vít (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie firmy, která působí v oblasti velkoobchodu. V teoretické části pojednává o různých marketingových přístupech. Poté se věnuje vybraným analýzám vnějšího a vnitřního prostředí podniku. V závěrečné části se věnuje definování poslání a cílů podniku a také návrhu marketingové strategie.
This Master´s thesis deals with the design of the marketing strategy of the company, which operates in the wholesale area. The theoretical part deals with various marketing approaches. After that, he focuses on selected analyzes of the enterprise's external and internal environment. The final part deals with the definition of the mission and goals of the company as well as with the design of the marketing strategy.
Keywords:
company analysis; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis; vision; analýza společnosti; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza; vize
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/65542