Název: Obchodní strategie na mezinárodním trhu software
Překlad názvu: International Business Strategy for the Software Market
Autoři: Mikulčík, Ondřej ; Fuchs, Jiří (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cenová diferenciace; Mezinárodní obchod; software; strategie; International business; price differentiation; software; strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205980

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-594121


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet