Original title:
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti Duostav KB s.r.o.
Translated title:
Proposal to improve the marketing mix of the company Duostav KB s.r.o.
Authors:
Klimecký, Filip ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Havíř, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem pro zlepšení marketingového mixu stavební společnosti Duostav KB s.r.o. V celé bakalářské práci jsem postupoval podle teoretických východisek, které jsou uvedené v teoretické části. Následně jsem provedl analýzu marketingového mixu, marketingového prostředí a managementu stavební firmy Duostav KB s.r.o. Na základě výstupů z provedené analýzy současného stavu jsou podány návrhy na zlepšení marketingového mixu.
The bachelor thesis focuses on proposal to improve the marketing mix of the construction company Duostav KB s.r.o. Throughout the bachelor thesis I followed the theoretical foundations that are mentioned in the theoretical part. Then I analyze the marketing mix, marketing environment and management of construction company Duostav KB Ltd. Based on the outputs of the analysis of the current situation, proposals are made to improve the marketing mix.
Keywords:
5F; 7S; construction company; management; marketing; marketing environment; marketing mix; PEST; SWOT; 5F; 7S; management; marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; PEST; stavební firma; SWOT
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/199248