Název:
Návrhy na zlepšení marketingového mixu vinařství
Překlad názvu:
Proposals for Improvement in Winerie's Marketing Mix
Autoři:
Sečka, Vojtěch ; Konečný, Zdeněk (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaobírá problematikou současného marketingového stavu společnosti. Za pomoci několika jednodušších i složitějších analýz dojdeme k výsledkům, díky kterým se následně zhodnotí marketingové prostředí společnosti a navrhne se případná optimalizace marketingového postoje Zámeckého vinařství Bzenec s.r.o.
This bachelor thesis deals with the problems of the current marketing status of the company. With the help of several simple and more complex analyzes we get the results, with will then evaluate the company’s marketing environment and suggest optimalization of the marketing position of Zámecké vinařství Bzenec s.r.o.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; SLEPT; SWOT analýza; marketing; marketing mix; SLEPT; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193178