Název:
Návrh marketingového mixu distribútora činelov
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Mix for Cymbals Reseller
Autoři:
Dubnický, Marek ; Pálesch, Filip (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Táto diplomová práca slúži ako podklad pri uskutočnení zmien v oblasti marketingového mixu pre spoločnosť BTR Group s.r.o., ktorá sa zameriava na distribúciu ručne vyrábaných činelov z Turecka. Výsledkom práce budú návrhy a odporúčania na zmeny v oblasti marketingového mixu na základe uskutočnených analýz a pozorovaní. Verím, že moje nápady a postrehy pomôžu spoločnosti získať nových zákazníkov, upevniť postavenie na trhu a obchodný úspech.
This diploma thesis serves as a basis for a changes in the marketing mix for company BTR Group Ltd., which focuses on the distribution of handmade cymbals from Turkey. Results of this diploma thesis are suggestions and recommendations for changes in the marketing mix based on analyzes and observations. I believe that my ideas and insights will lead company to acquire a new customers, strengthen market posiotion a business succes.
Klíčová slova:
BTR Group s.r.o.; cena; distribúcia; Impression Cymbals; Marketingový mix; produkt; propagácia; činely; BTR Group Ltd.; cymbals; Impression Cymbals; Marketing mix; place; price; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27539