Název:
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposals for Marketing Mix Elements Improvement
Autoři:
Menzlová, Tereza ; Hvězda, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových komunikačních nástrojů na trhu služeb. Hlavním cílem práce je návrh zlepšení komunikačního mixu společnosti Maximus Resort. Dílčím cílem je provést analýzu obecného povědomí o společnosti a o její návštěvnosti a vytvořit návrhy marketingové komunikace, které povedou právě ke zvýšení povědomí o společnosti. Bylo využito dotazníkové šetření prostřednictvím sociálních sítí, jehož výsledky jsou analyzovány a vyhodnoceny.
This bachelor thesis deals with the use of marketing communication tools in the services market. The main objective is to propose a suggestion on better communication mix in a company named Maximus Resort. Other objective is to analyze general knowledge about the company and also about the attendance and create suggestions which will lead to increasing the knowledge about company. A questionnaire survey was used to collect the information through social networks and its results were analyzed and evaluated.
Klíčová slova:
dotazník; komunikační mix; marketing; trh; communication mix; market; marketing; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82727