Název:
Marketingový plán pro mikroregion Muránska planina
Překlad názvu:
Marketing Plan for Muranska Planina Micro-region
Autoři:
Kochanová, Veronika ; Haselmanová, Věra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou podmienok pre spoluprácu subjektov cestovného ruchu v oblasti Muránskej Planiny s ciežom navrhnúť ich organizovanú spoluprácu. Zahŕňa marketingové nástroje a kreatívne riešenia marketingového plánu s ciežom dosiahnuť vyššie povedomie u verejnosti, zvýšiť objem tržieb z cestovného ruchu a zvýšiť počet návštevníkov.
This bachelor´s thesis is engaged in analyse of conditions for cooperation organisations in travel movement in Muranska Planina range with a view to propose their organized cooperation. Thesis contains marketing tools and creative solutions of marketing plan with a view obtain a better public awareness, multiply receipts volume and multiply attendance.
Klíčová slova:
brand management; customer; customer’s satisfaction; marketing in hospitality and turism; microregion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/13696