Original title:
Návrh marketingové komunikace bakalářského studijního programu
Translated title:
Proposal of Marketing Communication of the Bachelor's Study Program
Authors:
Gál, Patrik ; Mráček, Pavel (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace bakalářského studijního programu Procesní management Fakulty podnikatelské Vysokého učení technického v Brně. Práce je rozdělena do tří hlavních oblastí. Teoretická část přibližuje jednotlivé pojmy z marketingu a výzkumnou metodu focus group. Analytická část se zaměřuje na poznání současného stavu a na základě výstupů z jednotlivých analýz jsou v poslední části práce vypracovány návrhy na zlepšení marketingové komunikace studijního programu.
This bachelor thesis focuses on the proposal of marketing communication of the bachelor’s study program Process Management taught at Brno University of Technology Faculty of Business and Management. The thesis is divided to three main parts. The theoretical part describes individual knowledge of marketing and the focus group research method. The analytical part focuses on describing the current state and final proposals of marketing communication of the study program are based on previous analysis outputs.
Keywords:
event marketing; focus group; marketing; marketing communication; online marketing; study program; event marketing; focus group; marketing; marketingová komunikace; online marketing; studijní program
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/206478