Original title: Srovnání efektu země původu u českých výrobků v tuzemsku a Rakousku
Translated title: Comparison of the Country-of origin Effect on Czech Products Domestically and in Austria
Authors: Plieštik, Marek ; Hořínková, Monika (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2018
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Brand Perception; Country of Origin effect; Czech Products; Czech Republic; Etnocentrism; Marketing; Pilsner Urquell; Škoda Auto; efekt země původu; etnocentrismus; Marketing; Pilsner Urquell; vnímání značky; Česká republika; české výrobky; Škoda Auto

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/81534

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-592274


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share