Název:
Marketingový mix vybraného strojírenského podniku na B2B trhu v Rusku
Překlad názvu:
Marketing Mix of a Selected Engineering Company on B2B Market in Russia
Autoři:
Kozlova, Elena ; Plíhal, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix konkrétního podniku působícího v mezinárodním prostředí. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a charakteristiky související s tématem. V analytické části práce jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti Dieffenbacher – CZ, hydraulické lisy, s.r.o. za předpokladu její budoucí expanze na ruský trh, přičemž získané výsledky jsou následně uvedeny ve SWOT analýze. V návrhové části práce jsou předloženy možné návrhy a doporučení z pohledu marketingového mixu pro úspěšný vstup vybraného strojírenského podniku na ruský trh v souladu s výsledky z jednotlivých analýz a teoretických poznatků.
This diploma thesis is focused on marketing mix of a concrete company, which is operating in international environment. The thesis is divided into three main parts. The theoretical part describes basic concepts related to the topic. The analalytical part of the thesis focuses on the business environment of company Dieffenbacher CZ, assuming its future expansion to Russian market, while the results obtained are further summarized in SWOT analysis. The practical part offers proposals and recommendations from the perstective of marketing mix for successful entry of a selected engineering company to Russian market based on the findings from the complied analyses and theoretical concepts.
Klíčová slova:
4P; analýza prostředí podniku; B2B trh; cena; distribuce; expanze na ruský trh; hydraulický lis; marketingová komunikace; Marketingový mix; marketingový výzkum; produkt; strojírenství; 4P; B2B market; business environment analysis; engineering; expansion to russian market; hydraulic press; market research; Marketing mix; place; price; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191363