Název:
Komunikační mix společnosti Výtvarný-Shop.cz
Překlad názvu:
Communication Mix of the Company Výtvarný-Shop.cz
Autoři:
Svobodová, Martina ; Mráz, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce si klade za úkol zhodnotit stávající situaci komunikačního mixu společnosti, která se zabývá prodejem výtvarných materiálů a pomůcek, a to ve dvou prodejnách a na internetovém obchodě. V teoretické části je stručně popsán marketingový mix a blíže vysvětlena jedna z jeho složek, komunikační mix. Tato problematika týkající se podniku je přiblížena v analytické části práce, kde je také vypracovaná podrobná tabulka inspirující se SWOT analýzou. Na základě provedených analýz jsou v poslední části práce vypracovány opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace podniku Výtvarný-Shop.cz.
This bachelor thesis aims to evaluate the present situation of the communication mix of company, which sells art materials and tools in two stores and e-commerce. In the theoretical section, there is briefly described the marketing mix and one of its components, communication mix, is explained in detail. This issue is closely related to the company and it is outlined in the analytical part, there is also a detailed table inspired by SWOT analysis. Based on the analyzes, in the last part of the thesis there are measures developed to improve marketing communications of Výtvarný-Shop.cz.
Klíčová slova:
direct marketing; komunikace; Komunikační mix; on-line marketing; osobní prodej; podpora prodeje; Výtvarný-Shop.cz; communication; Communication mix; direct marketing; on-line marketing; personal sales; sales promotion; Výtvarný-Shop.cz
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41588