Název:
Marketingový mix podniku
Překlad názvu:
Company Marketing Mix
Autoři:
Valouch, Vladimír ; Chovan, Peter (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix QUICK bistra. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a vybrané analýzy. Následně v analytické části jsou uvedeny informace o společnosti, ale zejména je provedena analýza prostředí podniku, marketingového mixu a SWOT analýza na základě definovaných teoretických východisek. Poslední část práce zahrnuje případné návrhy ke zlepšení marketingového mixu podniku.
Master’s thesis is focused on the marketing mix of the QUICK bistro. In the theoretical part are described important concepts of marketing and selected analysis. Then in the analytical part are listed the information about the company, but particularly the analysis of the business environment, the marketing mix and the SWOT analysis are performed by defined theoretical basis. The last part of the thesis includes possible suggestions for improvement marketing mix of the company.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza; marketing mix; place; price; product; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81337