Název:
Strategie rozvoje podniku
Překlad názvu:
Development Strategy of Company
Autoři:
Uhríková, Anna ; Nagy, Eva (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Diplomová práca sa zaoberá problematikou stratégie rozvoja podniku. Práca obsahuje charakteristiku strategického riadenia, analýzu vonkajšieho a vnútorného prostredia firmy. Výsledky analýz sú zhrnuté v SWOT analýze, ktorá slúži ako podklad na formulovanie odporúčaní. Hlavným cieľom je zostavenie odporúčaní pre rozvoj stratégie podniku v špecifickom odvetví.
The master´s thesis deals with the development strategy of the company. The thesis contains the characteristics of strategic management, analysis of external and internal environment of the company. The results of the analysis are summarized in the SWOT analysis, which is the basis for formulating recommendations. The main objective is the preparation of recommendations for the development of business strategy in the specific industry.
Klíčová slova:
marketing mix; PEST analysis; Porter’s model of five forces; strategic analysis; Strategy; SWOT analysis.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25664