Název:
Spokojenost zákazníků
Překlad názvu:
Customer satisfaction
Autoři:
Drápal, Jan ; Smyčková, Radka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá zjišťováním míry spokojenosti zákazníků firmy. Cílem této práce bylo sestavit takový systém měření spokojenosti zákazníků, který by umožňoval sledování zákaznické spokojenosti a pomáhal k cílenému zlepšování v této oblasti. Studie rovněž obsahuje formulaci návrhů na zlepšení.
This thesis is dealing with recognition of customer’s satisfaction rate of the company. The goal of this thesis was to design such recognition system of the customers satisfaction rate, which would enable the company to follow the current situation and help to improve it. This thesis also contains the suggestions on how to improve the overall customer satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník; Marketing; měření spokojenosti zákazníků; spokojenost zákazníků; customer’s satisfaction; Marketing; measuring customer’s satisfaction; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5403