Název:
Marketingový mix města Velké Meziříčí
Překlad názvu:
Marketing Mix of Town Velké Meziříčí
Autoři:
Pelikánová, Adéla ; Remerová, Jana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce „Marketingový mix města Velké Meziříčí“ se zabývá vypracováním marketingového mixu a navržením turistických produktů destinace cestovního ruchu. Předpokladem pro vytvoření marketingového mixu je provedení SWOT analýzy, analýzy konkurence a analýzy poptávky. Na základě těchto výsledků jsou stanoveny vize a cíle destinace a návrhy jednotlivých produktů cestovního ruchu. V závěrečné části je aplikován marketingový mix na konkrétní produkt.
The thesis "marketing mix of town Velke Mezirici" focuses on developing a marketing mix of tourism products and proposing a tourist destination. A prerequisite for the creation of a marketing mix is the SWOT analysis, competitor analysis and demand analysis. Based on these results, it establish the vision and objectives and propose different destination tourism products. In the final part of the marketing mix it apply them to a specific product.
Klíčová slova:
cestovní ruch; Marketing; marketing cestovního ruchu; marketing destinace; marketingový mix.; Marketing; marketing destination; marketing mix.; tourism; tourism marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3132