Název:
Návrh na zlepšení marketingového řízení firmy
Překlad názvu:
The Proposal of Improving the Company Management Marketing
Autoři:
Šmok, Daniel ; Borovičková, Eva (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce je zpracována pro firmu AGRO Žamberk, a. s. Popisuje celkovou situaci firmy, odhaluje její nedostatky v oblasti marketingu, a navrhuje jejich správné řešení.
This bachelor thesis was elaborated for the company AGRO Žamberk, a. s. It describes the whole situation of the company, detects its imperfections in field of marketing, and it recommends their correct solution.
Klíčová slova:
Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; propagace; Marketing; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27971