Original title:
Návrh na zlepšení marketingového řízení firmy
Translated title:
The Proposal of Improving the Company Management Marketing
Authors:
Šmok, Daniel ; Borovičková, Eva (referee) ; Petráš, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce je zpracována pro firmu AGRO Žamberk, a. s. Popisuje celkovou situaci firmy, odhaluje její nedostatky v oblasti marketingu, a navrhuje jejich správné řešení.
This bachelor thesis was elaborated for the company AGRO Žamberk, a. s. It describes the whole situation of the company, detects its imperfections in field of marketing, and it recommends their correct solution.
Keywords:
Marketing; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; promotion; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27971