Original title:
Rizika spojená se změnami v marketingové komunikaci vybrané společnosti
Translated title:
Risks Related to Changes in the Marketing Communication of a Selected Company
Authors:
Miléřová, Eliška ; Mráček, Pavel (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti. Práce je rozčleněna do několika základních částí. V první části je uvedeno teoretické zázemí potřebné pro porozumění následujícího textu. Ve vlastním řešení práce je rozebrána analýza současné situace pro vybranou společnost včetně zpracovaného vlastního dotazníkového šetření. Na základě získaných výsledků analýz jsou vytvořeny návrhy na změnu v marketingové komunikaci. Na vlastní návrhy je následně aplikovaná analýza rizik.
The diploma thesis focuses on marketing communication of a selected company. The thesis is divided into several basic parts. The first part presents the theoretical background needed to understand the subsequent text. The practical part of the thesis discusses the analysis of the current situation at the selected company. Next, it also includes a questionnaire survey carried out by the author of the thesis. Based on the results obtained from the analyses, the thesis proposes improvements to marketing communication. Risk analysis is then applied to these proposals.
Keywords:
Marketing; marketing communication; risk; risk analysis.; analýza rizik.; Marketing; marketingová komunikace; riziko
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/191015