Název:
Marketingový mix společnosti
Překlad názvu:
Marketing Mix of the Company
Autoři:
Konečná, Eva ; Salamon, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu firmy. Je v ní řešen marketingový mix a firmou nabízené výrobky a služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, zejména v oblasti marketingové komunikace, který povede k získání zákazníků.
The diploma thesis is focused on marketing problems of company. The thesis solves marketing mix, products and offered services. The result is suggestion of marketing mix improvement, especially of marketing communication, which leads to acquisition of customers.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; Marketing; marketing mix; product; propagation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18482