Original title:
Marketingový mix společnosti
Translated title:
Marketing Mix of the Company
Authors:
Konečná, Eva ; Salamon, Jakub (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu firmy. Je v ní řešen marketingový mix a firmou nabízené výrobky a služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, zejména v oblasti marketingové komunikace, který povede k získání zákazníků.
The diploma thesis is focused on marketing problems of company. The thesis solves marketing mix, products and offered services. The result is suggestion of marketing mix improvement, especially of marketing communication, which leads to acquisition of customers.
Keywords:
Marketing; marketing mix; product; propagation; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/18482