Název:
Návrh marketingové strategie pro firmu na zahraničních trzích
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Strategy for Foreign Markets
Autoři:
Polický, Martin ; Veselá, Jitka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaobírá návrhem marketingové strategie pro firmu na zahraničních trzích. Jako konkrétní společnost si autor zvolil firmu Hakr Trade, s.r.o., která byla na začátku roku 2014 přejmenována na KRETZ, s.r.o. V práci je zpracována problematika marketingu a marketingového plánování. Cílem práce je, kromě zpracování literární rešerše na danou problematiku, aplikovat teoretické poznatky z oblasti marketingu na marketingové procesy v zahraničním obchodě u společnosti KRETZ, zhodnotit současný stav marketingových činností s ohledem na principy B2B a navrhnout relevantní doporučení ke komunikaci změny názvu společnosti, zvýšení povědomí zákazníků o produktech a zvýšení prodejů v zahraničí. Nezbytnou součástí doporučení je i kalkulace nákladů na navrhované změny.
The diploma thesis deals with the proposal of marketing strategy for foreign markets. As a particular company the author have chosen company Hakr Trade, Ltd., which was renamed to KRETZ, Ltd. on the beginning of 2014. The thesis analyses problems of marketing and marketing planning. The goal is, besides processing literature review on the issue, apply theoretical knowledge in the field of marketing on marketing processes in the foreign trade at company KRETZ, evaluate the current state of marketing activities with regard to the principles of B2B and propose relevant recommendations to communicate the change of company name, increase awareness of customers about products and increase abroad sales. An essential part of the recommendation is costing of the proposed changes.
Klíčová slova:
B2B; Marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; Porterova analýza; SWOT analýza; zahraniční trhy; B2B; foreign markets; Marketing; marketing communication; marketing mix; marketing strategy; Porter analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/36818