Original title:
Návrh marketingové strategie
Translated title:
Proposal of Marketing Strategy
Authors:
Šmakalová, Petra ; Štola, Miroslav (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro prodejnu stavebnin Gremis s.r.o. ve Velkém Mezirící. Na základe teoretických poznatku a analýzy soucasného stavu prodejny byla zpracována marketingová strategie, která má vést ke zvýšením tržeb a posílení povedomí o existenci prodejny na trhu ve Velkém Mezirící a jeho okolí.
The Master’s thesis deals with the proposal of marketing strategy questions for store building materials in Velké Mezirící. Based on theoretical knowledge and analysis of present conditions of the store, marketing strategy was developed. It is supposed to improve incomes and strengthen awareness of existence store at the market in Velké Mezirící.
Keywords:
financial analysis; marketing mix; Marketing strategy; model BCG; Porter model; SLEPT analysis; SWOT analysis; finanční analýza; Marketingová strategie; marketingový mix; model BCG; Porterův model; SLEPT analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/11430