Název: Návrh marketingové strategie pro firmu PANDOS, s.r.o.
Překlad názvu: Marketing Strategy for Firm PANDOS, Ltd.
Autoři: Dosedělová, Denisa ; Lalošák, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; cena; distribuce; ekonomická krize; konkurence; marketingový mix; propagace; výrobek; zákazník; analyse; competitors; customer; distribution; economic depression; marketing mix; price; product; promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12372

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-587367


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet