Original title:
Návrh marketingové strategie pro firmu PANDOS, s.r.o.
Translated title:
Marketing Strategy for Firm PANDOS, Ltd.
Authors:
Dosedělová, Denisa ; Lalošák, Miroslav (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Moje diplomová práce navrhuje marketingovou strategii, se kterou si firma PANDOS obhájí pozici na trhu a udrží si své zákazníky i v době současné hospodářské krize. Součástí práce je analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy, včetně zhodnocení jejího marketingového mixu. Výsledky analytické části zachycují hrozby nebo další příležitosti rozvoje společnosti. Reakcí je návrhová část, která obsahuje souhrn opatření, jak hrozbám předejít, a postupy, jak docílit možných příležitostí.
My diploma thesis proposes a marketing strategy which helps firm PANDOS keep its place on the market and prevent from loosing its customers at the time of economic depression. This thesis contains external and internal analyse, including marketing mix analyse. The analytical part issues threats and opportunities. The proposal part consists of several steps against threats and ways of reaching opportunities.
Keywords:
analyse; competitors; customer; distribution; economic depression; marketing mix; price; product; promotion; analýza; cena; distribuce; ekonomická krize; konkurence; marketingový mix; propagace; výrobek; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/12372