Original title: Marketingové nástroje při krizovém řízení stavebního podniku
Translated title: Marketing tools for crisis management in the construction business
Authors: Dvořáčková, Andrea ; Jaroš, David (referee) ; Dohnal, Radek (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2012
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: building construction; Business; construction market; crisis management; marketing; marketing mix; marketing tools; positioning; segmentation; targeting; krizové řízení; marketing; marketingové nástroje; marketingový mix; Podnik; segmentace; stavebnictví; stavební trh; tržní umístění; tržní zacílení

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/15919

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-587328


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share