Název:
Reklama a její vliv na spotřebitele
Překlad názvu:
Advertising and Its Influence for Consumers
Autoři:
Daněk, Jan ; Chloupek, Pavel (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na pojem reklama, na její historii, dělení reklamy a reklamních médií a také na spotřebitele a jeho spotřební chování a faktory ovlivňující nákupní chování. V praktické části se pak zaměřuje na analýzu spotřebního chování spotřebitelů, konkrétně v oblasti energetických nápojů. Byl proveden výzkum, jehož výsledky napomohou ke zlepšení marketingové komunikace firmy Red Bull.
In theoretical part this thesis is focuses on the concept of advertising, its history, divisions of advertising and advertising media and also on consumers and consumer behavior and factors which affecting buyers behavior. Practical part of thesis is focused on the analysis of consumer behavior, specifically in the area of energy drinks. There was conducted research, which results will help to improve marketing communications of Red Bull company.
Klíčová slova:
marketing; nákupní chování; reklama; spotřebitel; advertising; consumer; marketing; shopping behavior
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/23886