Název:
Návrh IT podpory managementu stížností ve vazbě na procesy
Překlad názvu:
Proposal of IT support of complaint management in relation to processes
Autoři:
Barva, Milan ; Holoubek, Zbyněk (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem mé bakalářská práce je návrh realizace efektivního řízení řešení managementu stížností za podpory informačních technologií. Práce analyzuje současný stav a zabývá se možností optimálního řešení za použití současných poznatků. Závěr mé práce je věnován konkrétnímu postupu využití IT systémů, tak aby co nejefektivněji podporovaly firemní procesy
The aim of Bachelor thesis is proposal of realization effective direction solution complaint managements in support of information technology. The work analysis present situation deals with option optimal solution at using present piece of knowledge. End of my work is go in actual procedure application IT systems, so as effectively support the company process
Klíčová slova:
CRM; IT; Komunikační matice; KPI; Podání; Communication matrix; CRM; IT; KPI; Submission
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12386