Original title:
Marketingová strategie produktu
Translated title:
Product Marketing Strategy
Authors:
Hořelková, Daniela ; Čech, Jakub (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie produktu, kterým je sádrová samonivelační stěrka společnosti Sika CZ, s.r.o. Na základě teoretických poznatků analyzuje zvolenou strategii a dosavadní zkušenosti zákazníků s produktem a vytváří návrh marketingové strategie. Jejím výstupem jsou konkrétní návrhy na její zlepšení.
This master thesis focuses on the proposal of marketing stratégy of product, which is gypsum based self leveling compound produced by Sika CZ, s.r.o. Based on theoretical knowledge analysis chosen strategy and current customers experiences. Designs the proposal of marketing startegy. Outcome of this thesis are relevant proposals for its improvement.
Keywords:
analysis; marketing; marketing survey; PEST analysis; Porter´s analysis; product; Strategy; SWOT analysis; analýza; marketing; marketingový výzkum; PEST analýza; Porterova analýza; produkt; Strategie; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67030