Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová strategie produktu
Hořelková, Daniela ; Čech, Jakub (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie produktu, kterým je sádrová samonivelační stěrka společnosti Sika CZ, s.r.o. Na základě teoretických poznatků analyzuje zvolenou strategii a dosavadní zkušenosti zákazníků s produktem a vytváří návrh marketingové strategie. Jejím výstupem jsou konkrétní návrhy na její zlepšení.
Hodnocení managementu podniku a návrhy na jeho zlepšení
Hořelková, Daniela ; Kadlec, Petr (oponent) ; Khateb, Fabian (vedoucí práce)
Diplomová práce „ Hodnocení managementu podniku a návrhy na jeho zlepšení“ se zabývá problematikou komunikace managemetu se zaměstnanci. Cílem práce je rozpoznat klíčové problémy a navrhnout řešení pro jejich odstranění. V teoretické části je analyzován současný stav a dále je popsaná metoda pro hodnocení managementu společnosti. Tuto metodu následně v praktické části zrealizuji ve společnosti.Na závěr doporučím opatření, která by měla situaci v organizaci a postavení managemtu vůči zaměstnancům zlepšit.
Marketingová strategie produktu
Hořelková, Daniela ; Čech, Jakub (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie produktu, kterým je sádrová samonivelační stěrka společnosti Sika CZ, s.r.o. Na základě teoretických poznatků analyzuje zvolenou strategii a dosavadní zkušenosti zákazníků s produktem a vytváří návrh marketingové strategie. Jejím výstupem jsou konkrétní návrhy na její zlepšení.
Hodnocení managementu podniku a návrhy na jeho zlepšení
Hořelková, Daniela ; Kadlec, Petr (oponent) ; Khateb, Fabian (vedoucí práce)
Diplomová práce „ Hodnocení managementu podniku a návrhy na jeho zlepšení“ se zabývá problematikou komunikace managemetu se zaměstnanci. Cílem práce je rozpoznat klíčové problémy a navrhnout řešení pro jejich odstranění. V teoretické části je analyzován současný stav a dále je popsaná metoda pro hodnocení managementu společnosti. Tuto metodu následně v praktické části zrealizuji ve společnosti.Na závěr doporučím opatření, která by měla situaci v organizaci a postavení managemtu vůči zaměstnancům zlepšit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.