Original title:
Právní a etické otázky regulace reklamy zaměřené na děti a mládež do 18 let
Authors:
Juřenová, Jana ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Boučková, Jana (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem mé práce je ukázat, jak je reklama zaměřená na děti a mládež regulována, zda je tato regulace dostatečná či s jakými problémy se potýká. Ukážu, jak velký vliv má nebo nemá na tuto věkovou skupinu a jak děti ovlivňují spotřebitelský trh, tedy jak samy děti nakupují, popřípadě jak ovlivňují nákupní rozhodování svých rodičů.
Keywords:
děti; etika; marketing; mládež; právo; regulace; reklama
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7029