Original title: Právní a etické otázky regulace reklamy zaměřené na děti a mládež do 18 let
Authors: Juřenová, Jana ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Boučková, Jana (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem mé práce je ukázat, jak je reklama zaměřená na děti a mládež regulována, zda je tato regulace dostatečná či s jakými problémy se potýká. Ukážu, jak velký vliv má nebo nemá na tuto věkovou skupinu a jak děti ovlivňují spotřebitelský trh, tedy jak samy děti nakupují, popřípadě jak ovlivňují nákupní rozhodování svých rodičů.
Keywords: děti; etika; marketing; mládež; právo; regulace; reklama

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7029

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5858


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share