Název:
Webový herní portál
Překlad názvu:
Web Game Portal
Autoři:
Kubíček, Martin ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a přestavbě již existujícího systému webového portálu ImmortalFighters. Detailně je analyzován stávající systém za účelem odstranění chyb už v samotném počátku návrhu přestavby. V rámci návrhu bylo vypracováno jak nové schéma databáze, tak i nová struktura webu. Byla prozkoumána podstata a herní logika fantasy hry Dračí doupě a možnost využití moderní objektově-orientované technologie k její implementaci do internetové podoby. Byla provedena analýza možných technologií, jež disponují objektově-orientovaným návrhem, a bylo by je tedy možno využít při samotné implementaci. Podle jasně stanovených kritérií z nich pak byla vybrána technologie nejvhodnější. Práce dále představuje chystané změny, které vychází z předchozí analýzy a osobních zkušeností nabytých v rámci dlouhodobého působení na webovém portálu. V praktické části je návrh realizován pomocí vybraných technologií - PHP rámce Symfony 2 a Doctrine 2 rámce objektově-relačního modelu tak, aby byla zřetelná značná vylepšení a základní rozdíly oproti stávajícímu řešení.
The subject of this thesis is the design and reconstruction of the already existing ImmortalFighters web portal system. The thesis analyses in detail the current system in order to prevent errors right from the start of the proposed changes in design. As part of the proposed change, a new database and a new site structure were created. The nature and logic of the Dungeons & Dragons fantasy game and the possibility of using modern object-oriented technology for use in the web-based versions were explored. An analysis was made of possible technologies that are or have the capability of object-oriented design, and could therefore be used for the actual implementation. The most suitable technology was then chosen for this according to very clearly defined criteria. The work also presents the proposed changes that arise from analysis and personal experience accumulated from a long-term presence on the web portal. The practical part of the proposal is done using special technology - the Symfony 2 and Doctrine 2 PHP frameworks of an object-relational model, so that significant improvement and fundamental differences as compared the current solutions were clearly seen.
Klíčová slova:
Doctrine 2; Dračí doupě; hra na hrdiny; ORM; PHP; Symfony 2; webový herní portál; Doctrine 2; Dungeons and Dragons; ORM; PHP; RPG; Symfony 2; web game portal
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52445