Original title:
Návrh marketingového mixu
Translated title:
The Marketing Mix Proposal
Authors:
Nová, Lenka ; Paschkeová, Judita (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve vybrané firmě a její zákazníky. Specifikuje, co je správný marketingový mix a jak má vypadat spokojený zákazník. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k rozvoji a zvyšování úspěšnosti firmy.
The bachelor thesis focuses on specification of the marketing mix in the selected copany. Specifies what is the correct marketing mix and how looks a satisfied customer. It compares theoretical knowledge with reality. It contains suggestions on improving customer satisfaction that support the development and increasing success of the company.
Keywords:
communication mix; company; customer; Marketing mix; satisfaction; wholesale; firma; komunikační mix; Marketingový mix; spokojenost; velkoobchod; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/1520